Nu ni....

Jag gör ett försök då.
Vi får se hur det går.
Den som lever får se.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Vart en lugn helg. Var vid Sarah igår. Alltid lika trevligt att träffa henne, vi har alltid nått att prata om, även om man skulle kunna tro att ämnena tar skulle ta slut efter alla dessa år. Vi har juh faktist kännt varandra väldigt länge, sen Sarah föddes skulle man kunna säga.

Jag har varit väldigt sliten nu på sistonde, vart mycket jobb och så. Men det har blivit lite väl mycket kanske. Sova har jag glömt bort hur man gör, eller nu ljuger jag. Jag är supertrött om kvällarna. Somnar supertidigt och vaknar runt sju även om jag är ledig. Det känns rätt så onödigt faktist. Skall se till och få ordning på det dära snart. Tog ledigt i morgon faktist, så jag kan ta det lite lugnt, tanke är att leka med Ika i morgon. Det känns välbehövligt, dels lite umgänge och dels att få ta det helt piano en dag.

Mamma fick va så snäll och klippa mig förut. Har tjatat tillräckligt länge nu. Nöjd som vanligt.

Fick leta elfel förut, helt plötsligt slocknade vissa delar av huset. Var och kollade säkringarna i mörkret hittade inget fel, fick gå ut och kliva upp i minst 50 cm snö för och komma fram till proppskåpet, inget fel där heller. Jag blev halvt galen och stövlade in igen med snö upp över knäna. Med både pannlampa och vanlig ficklampa kunde jag se att det var juh en säkring som slagit ifrån, bara och slå tillbaka den så var det fixat. Kändes bara lite onödigt att jag var ute och klev i massa snö. Suck..!

Det var det det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0