Sammanfattar

Semester innebär att jag inte har nån lust att sitta vid datorn.

Semestern började med Stångaspelen och varpa i 30 graders värme.
Lördagens kastning var väl inget att skryta om. Kvällen ängnades åt bad och grill
med Jonas, Elisa och bror i Sandhamn hos mor och Per.
Desto bättre kastning under Söndagen, där vi tillslut vann finalen efter mer än
3,5 timmars kastning. Åkte från Stånga klockan 18:45. Avlöt kvällen med ett dopp
nere i Björkhaga.
Jag somnade sen mitt under pågående VM-final i fotboll, då jag antagligen drabbats av
någon form av solsting eller liknande. Hela Måndagen mådde jag hemskt. Var hos
Ruffen och Åsa hela dagen nästan. Klippte häck och en massa annat.
Tisdag innebar roadtrip över norra gotland, en lång men mycket fin och trevlig dag.
Igår var det Onsdag. Jag och Jonas och Elisa åkte till Hemse då Elisa behövde
komma till en doktor med sina bihålor. Lämnade av henne vid bussen så hon kunde
åka söder över. Jag och Jonas hälsade på Ruffen en snabbis inann vi åkte vidare till Ika
för kaffe och poolbad. Åkte till Klinte och tvättade, lagade mat, åt, sprang några vändor
till i tvättstugan och badade i Björkhaga.

Måste börja föra statistik över hur mycket jag och Jonas har badat i år.

Nu skall jag äta frukost. :) Sen får vi se vad dagen ger.

Hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0