Midsommar

Idag är det söndag.. eller? Känner mig lite lätt förvirrad med dagarna nu.
Midsommar har vi klarat av i alla fall. Den har firats på Hemse hos Ika och Arte,
med massa trevligt folk, lekar, god mat, badande i poolen och go sång och musik.


mat


störst käfft


arte pool

För en liten stund sen vaknade jag av att kattungarna klev omkring i huvudet på mig.
Håret på huvudet liknar förövrigt en strävhårig tax efter allt klor i poolen.

Jag och Jonas började grunda i god tid. Redan i onsdags! WHAT? Jag skulle juh 
ännu jobba på torsdagen. Det gick bra, mysigt midsommarfirande på jobbet med barnen.

Torsdagen, packade bilen med allt som behövdes och begav  mig till Klinte. Plockade upp
Jonas där och åkte och handlade med en småberusad Jonas. Vi grundade i torsdags med
med andra ord. Mest Jonas, jag var lite småorolig när han skar sallad och potatis till potatissalld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0