Spökkatt?

Kom väl hem för ca en och en halv timma sedan. har inte varit hemma klokt sen i tisdags.
Var grymt skönt att få komma hem och tagga ner. Helgen har varit toppen.

Idag har jag badat i havet :). Skönt som fan, även solat. Wow Anna har solat!
Efter blev det mjukglass, känns som att detta blev en riktig sommardag.
Just då kände jag att det inte gör att jag inte har så mycket semester. Men då
måste det vara fint väder på helgerna förståss. Och det är man juh inte garanterad.

katt fan

Nyss fick jag en smärre hjärtinfarkt. Höll juh på och skita på mig. Satt här framför tvn,
med datorn framför mig, skulle betala några räkningar och hyran. Så sitter det plötsligt
en vit kattjävel och glor på mig. Vart fan kom den ifrån!?!?
Johanna och Mats (hyresvärdarna) har fan ingen katt deras son tål inte dem?
Han for ut snabbt som ögat när jag började gapa, för så rädd blev jag.
Katten såg läskig ut, helvit och läskig. Spökkatt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0